همه چیز در مورد طراحی وب سایت - خدمات طراحی وب سایت

Wiki Article

چه زمانی به خدمات بهترین شرکت طراحی وب سایت نیاز دارید؟

اگه هزینه ۱ سال رو یکجا و در ابتدا پرداخت کنید، می‌تونید از ۲۰٪ تخفیف استفاده کنید.

آیا پس از راه اندازی سایت، پشتیبانی و نگهداری طولانی مدت ارائه می دهید؟

اکثر کارفرمایان برای انتخاب شرکت مناسب با مشکلاتی مواجه هستند . مواردی که لازم است قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت به آنها توجه کنید:

بنابراین، آنها می توانند نتایج مطلوب را برای شما به ارمغان بیاورند و انتظارات شما را برآورده کنند.

چطور می‌تونم ترکیبی متفاوت از امکانات بسته‌های فعلی رو خریداری کنم؟

وبسایت های شرکتی ساده دارای صفحه اصلی + صفحه تماس با ما + صفحه خدمات + صفحات وبلاگ سایت و خبر های تازه سایت هستند.

یک طراح وب حرفه‌ای می‌داند که هر وب‌سایتی به رویکرد و روش‌های طراحی متمایز نیاز دارد. آنها مطمئناً موردی را ایجاد می کنند که با اهداف شما، تصویر برند شما و دستورالعمل های شرکت شما سازگار باشد. وب سایتی که برند شما را با دقت به تصویر می کشد و پیام شما را با موفقیت به مخاطبان هدف شما منتقل می کند، همیشه مشتریان بالقوه شما را درگیر می کند و در نتیجه نرخ تبدیل بالاتری را به همراه دارد.

ویترین ترکیبی از خدمات طراحی سایت و سایت ساز رو در اختیار شما می‌ذاره. یعنی مثل یه سایت ساز، شما می‌تونید سایت خودتون رو از ابتدا و بدون نیاز به کدنویسی بسازید. در ادامه با دیدن ویدئوهای آموزشی ویترین، خودتون طراحی گرافیکی و محتوایی سایت رو پیش ببرید و کارهایی مثل اتصال سایت به درگاه پرداخت، خریداری دامنه اختصاصی یا گرفتن اینماد رو انجام بدید.

ویترین فقط در قبال ارزشی که برای صاحبان کسب‌وکار خلق می‌کند هزینه طراحی سایت دریافت می‌کند.

طراحان سایت به دنبال حل مشکلات برای مشتریان خود هستند. طراحان تجربه کاربری به دنبال حل مشکلات برای کاربران خود هستند. طراحان سایت ابتدا مشکلاتی را که مشتریان خود با آن مواجه میشوند را کشف میکنند.

تا نظرات و خواسته‌های مشتری بصورت کامل در نظر گرفته شده و پیاده سازی شود. همچنین در طی مدت پشتیبانی یکساله، مشتری این حق را دارد تا سه مرتبه درخواست تغییر دیزاین و گرافیک وب سایت را نماید و تیم طراحی سایت رویا وردپرس موظف به انجام آن است.

در طراحی سایت هایی که توسط شرکت طراحی سایت انجام میشود ، هزینه ها به نسبت فرد بالاتر است. زیرا :

گفتنی است که آژانس دیجیتال مارکتینگ آروند، با همگرایی یک تیم با دانش، حرفه‌ای و خلاق، از سال ۱۳۹۷، با این سایت نام تجاری تجارت مهر الکترونیک آروند، شروع به کار کرد و در وهله اول، تلاش خود را برای تبدیل شدن به بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان آغاز کرد که هم اکنون به این مهم دست یافته است و علاوه بر آن در عرصه دیجیتال مارکتینگ و خدمات پیش گفته اینجا کلیک کنید نیز فعالیت می‌کند.
چند هفته قبل از پایان سه ماه، از طریق پیامک برای تمدید اشتراک به شما اطلاع‌رسانی می‌شه.

در فهرست زیر  (سریع) قیمت طراحی وب سایت درخواستی را پیدا کنید و همین الان شروع به طراحی وب سایت کنید. درهزینه خرید و ساخت وب سایت چقدر است ؟ میزان قیمت طراحی سایت فروشگاهی و یا شرکتی چقدر می شود ؟ تعرفه طراحی سایت خیلی ارزان  ؟ !

تیم پشتیبانی ویترین در مسیر طراحی سایت همراه شماست و آموزش‌های مختلفی برای مدیریت سایت و فروشگاه اینترنتی در اختیار شما می‌گذارد.

در ادامه به برخی از فاکتورهای بهترین شرکت طراحی سایت اشاره می‌کنیم. با این حال ممکن است شناسایی این فاکتورها برای برخی از مدیران شرکت‌ها یا مشتریانی که اطلاعاتی درباره طراحی یک سایت وردپرسی ندارند دشوار باشد. اما این موارد را زیر نظر داشته باشید:

وردپرس یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتواست که امکانات نامحدودی را در اختیارتان قرار می‌دهد. بعضی از افراد ترجیح می‌دهند که یک سیستم مدیریت محتوای

به عبارت دیگر، این شرکت ها، المان های زیر را برای سایت شما طراحی می کنند: چیدمان

اگر برای طراحی سایت کسب‌وکارتان نیازمندی ویژه‌ای دارید که در جزئیات بسته‌ها پیدا نکردید، می‌خواهید بعضی از خدماتی که در لیست قیمت طراحی سایت آمده را متناسب با کسب‌وکار خودتان تغییر دهید یا هر سؤال دیگری این سایت درباره تعرفه ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی دارید، می‌توانید با کارشناسان ویترین صحبت کنید.

در اینجا موقعیت هایی وجود دارد که شما قطعاً باید برای خدمات یک شرکت طراحی سایت حرفه ای هزینه کنید: شما یک طراحی وب سایت قدیمی دارید: داشتن یک سایت قدیمی می تواند به سئو سایت شما آسیب برساند و پیدا کردن یا استفاده از آن را برای کاربران دشوار کند.

به این دلیل که زیرساخت فنی ویترین از قبل آماده شده و اکثر کارهای سایت رو خودتون انجام می‌دید، هزینه طراحی سایت با ویترین هم خیلی کمتر از کدنویسی اختصاصی تموم می‌شه.

ویترین فقط در قبال ارزشی که برای صاحبان کسب‌وکار خلق می‌کند هزینه طراحی سایت دریافت می‌کند.

دیگر سرویس‌ها و خدماتی که آروند انجام می‌دهد از جمله شامل این موارد است:

روش بعدی راه‌اندازی سایت با استفاده از وردپرس است؛ در این روش شما باید هزینه طراح سایت، هاست، دامنه، پشتیبانی، قالب و … را بپردازید. روش آخر راه‌اندازی سایت از طریق برنامه نویسی است که به دلیل هزینه بسیار بالا و زمان‌بر بودن آن پیشنهاد نمی‌شود.

بلافاصله بعد از خرید هر بسته، به پنل مدیریت سایت دسترسی پیدا می‌کنید.

«از ویترین خیلی راضی هستم؛ هم از لحاظ سرویس‌دهی‌شون و هم پشتیبانی ۲۴ اینجا ساعته‌ای که ارائه می‌دن و از هر جهت ما رو حمایت می‌کنن.»

Report this wiki page